Saturday, October 15, 2016

Beste Zigzag Forex

Zigzag aanwysers highlow (sigsag) v2 is goed, en nie lag vir my, net te laat. As iemand hierdie Indi kan verbeter om vinniger wees. Ek dink dit sal een van die groot aanwyser wees. Ek is jammer, cos ek is nie 'n Programer. Dit is die derde post en die derde forum, vra ek oor hierdie, maar tot nou toe is daar geen reaksie vir my. of miskien is dit onmoontlik om te maak dit vinniger, veroorsaak hierdie Indi is net die hoë lae aanwyser. Miskien 'n paar groot coders en 'n paar grotes programers hier sou my help. asseblief. iinzall: highlow (sigsag) v2 is goed, en nie lag vir my, net te laat. As iemand hierdie Indi kan verbeter om vinniger wees. Ek dink dit sal een van die groot aanwyser wees. Ek is jammer, cos ek is nie 'n Programer. Dit is die derde post en die derde forum, vra ek oor hierdie, maar tot nou toe is daar geen reaksie vir my. of miskien is dit onmoontlik om te maak dit vinniger, veroorsaak hierdie Indi is net die hoë lae aanwyser. Miskien 'n paar groot coders en 'n paar grotes programers hier sou my help. asseblief. Wat bedoel jy te laat is. Daar is 'n paar aanwysers wat die kanaal is tekening volgens die tralies, sodat jy dit stel om 100 of 50 bars vir die kanaal is dit nog nie te laat sal wees. Daar is baie kanaal aanwysers. Kyk dit diegene drade: newdigital: Wat bedoel jy te laat is. Daar is 'n paar aanwysers wat die kanaal is tekening volgens die tralies, sodat jy dit stel om 100 of 50 bars vir die kanaal is dit nog nie te laat sal wees. Daar is baie kanaal aanwysers. Kyk dit diegene drade: Ek bedoel te laat as ek dit vergelyk met zigzag aanwyser, soos ek hierbo gesê dat miskien is dit net 'n hoë lae Indi, nie zigzag Indi. So dit is die manier hoe dit werk om die hoë en slegs die lae prys te wys. Miskien is ek net droom om hoop dit te wees soos zigzag. Ek doen soos hierdie V2, want dit nie die geval te verf, maar die laaste been lyk baie laat. dis wat ek bedoel, miskien iemand kan dit verbeter om vinniger wees. wat beter sal wees vir ons om te weet waar die prys sal gaan. BTW, dankie vir die skakel newdigital, en dankie vir die antwoord, dit is die eerste antwoord vir my post oor dieselfde onderwerp in drie forum. How ek die Zig Zag aanwyser gebruik om 'n forex strategie Die Zig Zag aanwyser bedryf as te skep 'n filter vir directional veranderinge in prysbewegings. Tegniese ontleders en Forex handelaars van toepassing die Zig Zag filter om onnodige geraas te verwyder uit die prys grafiek die doel is om te fokus op die belangrikste tendense, nie gering skommelinge. Hierdie aanwyser is minder ambisieus as baie ander tegniese hulpmiddels en moet nooit op te tree as 'n handel stelsel op sy eie. In plaas daarvan, die Zig Zag aanwyser is die beste gebruik om belangrike patrone na vore te bring en te bevestig moontlike tendens terugskrywings. Hoe die Zig Zag aanwyser Werke Die Zig Zag aanwyser is maklik om te verstaan ​​en toe te pas. Prysveranderings onder 'n spesifieke drumpel, gewoonlik 10 of 20, verwyder uit trendlines deur 'n filter proses. Die meeste handel sagteware of aanlyn handel platforms het eenvoudig insette velde wat u toelaat om die parameters van jou eie Zig Zag voorkeure stel. Hou in gedagte dat hoe hoër jy die prysverandering drumpel stel, hoe minder sensitief die aanwyser word. Te laag van 'n plek lei tot 'n oneffektiewe Zig Zag nie genoeg geraas verwyder. Te beperkende en jy kan winsgewend prys tendens data mis. Die meeste standaard instellings het die drumpel tussen 8 en 15. Trading Forex Met die Zig Zag Hierdie instrument is ontwerp aanvullende te wees en moet nie die fokuspunt van 'n forex strategie wees. Dit is die mees algemeen gebruik word in samewerking met Fibonacci-of Elliot Wave handel stelsels. Swing handelaars is lief vir die Zig Zag omdat dit hulle help om inskrywings te analiseer op retracements. Die Zig Zag aanwyser is daar om konsekwentheid van toepassing op handel seine. Dit moet vertaal in 'n meer konsekwente toepassing van ander handel strategieë. Wat ook al handel strategie wat jy gebruik, hou in gedagte dat die Zig Zag 'n sloerende aanwyser. Dit hoef nie iets op sy eie te voorspel. Die forex mark is 'n baie vinnige tempo, so probeer om dit aan te vul met 'n stelsel wat bied voorste signals. Zig-Zag aanwyser Zizanie aanwyser is 'n bekende aanwyser ( 'n tegniese oorvleuel) verteenwoordig deur lyne wat die uiterste pryse aan te sluit (minimum en maksimum ). Zizanie aanwyser meet prysveranderings as persentasie en ignoreer diegene nie 'n sekere maatstaf ooreenstem. Met ander woorde, Zig-Zag is 'n soort van die prys filters, want dit is in staat om onbelangrik skommelinge van die prys te filtreer. Tot verandering vir 'n sekere persentasie plaasvind, die lyn beweeg saam met die prys. Wanneer die prys veranderinge vir die waarde as 'n sekere waarde, die lyn neem 'n ommekeer in 'n ander kant. So, is die grafiek prys wat gevorm word deur draaie (zig zag). Insette voorwaardes van die aanwyser in 4 verhandelingsplatform volg: ExtDeviation is die minimum aantal punte tussen maksimum (minimum) punte van twee naaste bars sit om 'n plaaslike top (plaaslike bodem) vorm. Uitgedruk in persentasie. ExtDepth uitvoering is die minimum aantal bars, waarop die aanwyser gewoond sy tweede maksimum (minimum) baseer as die laaste minder (meer) as die vorige een vir ExtDeviation waarde is. ExtBackstep uitvoering is die minimum aantal bars tussen plaaslike maksimums (minimum). Met kleiner parameters en met meer aantal zig Zug kurwes, die aanwyser raak meer sensitief vir die veranderinge in die mark en nie, inteendeel, met groter parameters en met minder aantal Zig Zag kurwes, sy sensitiwiteit afneem. Maar lengte van die lyn sal verhoog word. Aansoek Zig Zag aanwyser in Forex is nie in staat om die prys voorspel op sy eie, omdat dit rekening hou met die werklike (huidige) beweging. Dit is egter steeds 'n sterk tegniese hulpmiddel. Hoe om Zig Zag aanwyser in Forex gebruik Aanvanklik, dit help om die mark neiging (tendens) bepaal, op en af ​​klim uiterste punte. In die tweede plek is die aanwyser baie dikwels gebruik vir die bepaling van Elliot golwe en sodoende tyd wat benodig word vir die handleiding bou van golwe spaar. Baie handelaars en ontleders met 'n ervaring in Elliot golwe en Fibonacci subopeenvolging projek toekoms Zig Zag kurwes op grond van vroeër gebou is deur die vorige bewegings te vermenigvuldig om 'n sekere verhouding. Op die derde, is hierdie aanwyser eenvoudig gebruik word om geraas mark, wat die waarskynlikheid van vals bediening van Stop Verliese verminder filter. Baie handelaars van toepassing Zig Zag forex strategie in hul handel. Gevolgtrekking Zig-Zag aanwyser is eerder beskrywende en word dikwels gebruik vir die analise van die mark. Zizanie het baie voordele. Dit filters die prysskommelings, bepaal tendens en voer as 'n aanvullende hulpmiddel vir ontleding. Die belangrikste en, miskien, die enigste nadeel is herindeling van die laaste reël. Tegniese oorvleuel uitvoering is 'n soort van tegniese aanwyser wat direk op 'n prys grafiek is oorvleuel. Jy kan ook geïnteresseerd in: Die zig zag handel stelsel bestaan ​​uit 3 eenvoudige forex aanwysers en is ontwerp om breakouts handel in die algehele rigting van die geldeenheid tendens, wat bepaal word deur 'n eenvoudige bewegende gemiddelde. 'N Spesiale zig zag aanwyser gebruik word om handel te dryf die mark tempo self. Die konsep is baie eenvoudig om te verstaan ​​en om handel te dryf, net 'n blik hieronder hoe dit werk en die aflaai van die stelsel as jy dit wil hê. Gebruikte aanwysers: 100 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde, NonLagZigZag, octopus1 voorkeur tyd raam (s): 5 minute grafiek en hoër Trading sessies: Londen en New York vir M5 grafiek. Enige sessie vir M15 grafiek en hoër. Beste munt pare: enige Voorbeeld: EUR / USD 15 Minute Chart Neem 'n blik op euro / dollar prys grafiek hierbo (Klik op die foto om te vergroot), dit is 'n baie doeltreffende, maar maklik om handel te dryf forex stelsel. Die zig zag fx stelsel voorsien ons met 3 ambagte, 1 koop handel en 2 verkoop ambagte. Alle ambagte beland winsgewend te maak. Neem die tyd om die handel reëls hieronder leer en oefen op 'n demo rekening eerste. Prys ambagte bo die 100 SMA Octopus1 trendbars groen kleur Prys breek bo die vorige zig zag aanwyser hoë piek GT Oop Koop posisie 1 pit bo die vorige zig zag aanwyser hoë piek prys. Keerverlies: Plaas 'n beskermende stop-verlies 1-2 pitte onder die mees onlangse ondersteuning vlak. Prys Doel: Verlaat die koop handel in gevaar-tot-beloning 1: 2 of beter. Prys ambagte onder die 100 SMA Octopus1 trendbars rooi kleur Prys breek onder die vorige zig zag aanwyser lae piek GT Oop verkoop posisie 1 pit onder die vorige zig zag aanwyser lae piek prys. Keerverlies: Plaas 'n beskermende stop-verlies 1-2 pitte bo die mees onlangse weerstandvlak. Prys Doel: Verlaat die verkooptransaksie in gevaar-tot-beloning 1: 2 of beter. Zig Zag Forex Trading System. 9.0 uit 10 gebaseer op 4 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. profitable zigzag Terwyl weg werk probeer tendens handel te maak meganiese Ek het terug na ZZ aanwyser kom .. Een ding wat jy moet bewus wees van en die terme eiers en suig lente hier omgee, maar vergeet nie oor die huidige golf van die zz kan verander nie, maar die afgelope zz golwe is toegesluit in plek en sy hierdie wat ons gebruik. Ek het gekyk na dit op my fav tyd rame die 5min..not te stadig wat jy verveeld en nie om vas wat jy maniese Hierdie tipe stelsel kan van hier gepos voordat maar ek kon nie kry enige ding onder 'n soektog. Im gedruis in 10 minute, maar wou 'n ding op papier sit net om dit hier te sluit en herinner my aan 'n paar dinge te plaas nie. Die selektiewe verlede week op EURUSD 5min net 7 seine Sit 'n ZZ op jou 5min grafiek stel om 13-5-5 ons gebruik dit vir inskrywing Trend magie - ons gebruik dit vir ons gly stop 'n vertikale lyn op 08:00 UK tyd en 'n ander teen 20:00 UK tyd. ons nie handel die Asiatiese sessie. Gebruik hierdie skakel om te kyk na die forex opening times..just in jou plek en klik go..the grafiek hierbo sal dan werk met die korrekte tye sal terug wees in 3 uur om te wys inskrywing stop ens asseblief weer nie sien dit as foutlose maar sien dit as 'n mens om te hou in die armourey mondeling Ek is mal daaroor Ok dit is nie baanbrekerswerk dinge of 'n ding wat ek uitgevind het. Ek dink net ons moet bewus wees van dit. 'N Algemene manier om handel is lank op die breek van 'n swaai hoë kort op die breek van 'n swaai laag. ZZ help ons met hierdie as jy kyk na die grafiek hieronder wat jy 'n dit is vasgestel B dit vaste C dit vaste Die vertikale rooi lyn sal sien is net 08:00 UK time..At 8.05 ons merk 2 horisontale lyne op die laaste 2 Vaste ZZ punte in hierdie geval B en C wat ek met 2 blou horisontale lyne Ons betree kort op E met die aanvangsperiode stop by die laaste hoë ons gegee deur ZZ in hierdie geval D gemerk is. Ons volg in die horisontale lyne op tendens magie altyd 1 agter die huidige een. Ons beweeg langs 'n horisontale stop vlak elke keer tendens magie beweeg af sodat met die prys op 1 is stop is by 2 withprice op 3 ons stop is by 4 ens ens In hierdie geval met ons stop by 5 ons uitgehaal gee ons ongeveer 70 pitte. 2 sein op 2 grafiek Entry by 'n stop by die ZZ swaai laagtepunt in hierdie geval die laer blou lyn volg dan as TM beweeg tot uitgeneem word by B vir ongeveer 40pips sy meganiese maklik om te volg .. Aangeheg Images (klik om vergroot) Ok dit is nie baanbrekerswerk dinge of 'n ding wat ek uitgevind het. Ek dink net ons moet bewus wees van dit. 'N Algemene manier om handel is lank op die breek van 'n swaai hoë kort op die breek van 'n swaai laag. ZZ help ons met hierdie as jy kyk na die grafiek hieronder wat jy 'n dit is vasgestel B dit vaste C dit vaste Die vertikale rooi lyn sal sien is net 08:00 UK time..At 8.05 ons merk 2 horisontale lyne op die laaste 2 Vaste ZZ punte in hierdie geval B en C wat ek met 2 blou horisontale lyne Ons betree kort op gemerk. Hoekom didnt jy gaan lank op die eerste opwaartse beweging (D) Eeven al wat bewys te wees verkeerd is. Watter soort tempo is jy op soek na ek 2 dae van verlede week hierbo getoon. hier is die Maandag My vertikale lyn getrek op 08:00 UK tyd My hoë en lae van die vorige vaste ZZ met horisontale blou lyn Entry op 1 sein gemerk is op die geel box handel is uitgevoer deur tendens magie geneem by Out 1 3 pitte ek dan wag vir 'n ander vaste ZZ om in te gaan. en ek het dit gemerk met 'n groen horisontale lyn inskrywing op die geel box weer was Handel deur tendens magie uitgehaal by out 2 28 pitte Aangeheg Image (klik om te vergroot) My ideale venster is 08:00 UK tyd tot om 20:00 UK tyd. 08:00-20:00 dek die VK en die VSA mark verhandel hours..I dink ek vermeld 08:00 in die 1ste post maar didnt plaas die 20:00 afgeskakel ek net nie dink jy die wisselvalligheid van die Sydney en Tokio ruil en alle stelsels volume en wisselvalligheid nodig sonder dat dit die beste stelsel sterf sodat ek wouldnt van hulle verhandel, maar ek wil om te kyk na hulle ja hulle seine en soos alle stelsel wat jy kry goeie en slegte. met geld bestuur en 'n stop verlies in plek kan ons die verloorders te absorbeer. Lank op 1,3771 SL laaste swing lae 1,3715 56 pitte Rekening 2000 Risiko 5 van die huidige bank per sein - 100 1 pit op volle kontrak 6.60 56 pit SL x 6,60 396,60 te veel soos dit exceeeds ons 5 1pip 0.66p 56 pitte SL x 0.66p 36,96 ver onder ons 5 waarde van 100 ons handel 2 mini kontrakte 2 x 36,96 73,92 uitgehaal by 1,3754 'n verlies van 17 pitte 1 pit 0.66p 17 pitte x 0.66p 11.12 1/10 van ons 100 5 waarde. Ons het 'n verlies van handel, maar ons bank is beskerm. het ongeveer dieselfde stop waarde met dieselfde berekeninge soos hierbo, maar die verlies was slegs 5 pitte of 3,30. manier ver onder ons 5 100 waarde As jy 'n wandeling deur op hierdie handel, sal ek doen wil so indien versoek ek wouldnt van hierdie geneem tendens magie was Blue wat 'n lang bias..we dui nodig rooi TM Im bly jy hierdie vraag gevra as Ek kan nou die 1ste post met my dag eindtyd en die rol van die tendens magie Aangeheg Image werk (klik om te vergroot) Goeie point..should altyd oorweeg nuusgebeure. danksy die rede waarom ek nie TM aanvanklik gebruik is dat ek wil 'n harde goed ondersteun stop as my aanvanklike plasing en dis normaalweg die laaste swing kyk of hi. Met hierdie stelsel is daar dikwels 'n trek terug na inskrywing op TM te plaas wat jy sou kry uitgehaal om vinnig Ive getoon die beweeg op 'n ABC ens beginsel Op die onderste grafiek vir die meer konserwatiewe is 'n metode van toegang met die stogastiese .. Gebruik dieselfde sein ons ons sneller op 'n ons wag vir 'n trek terug te gaan en gebruik die stogastiese om dit te doen wanneer dit gaan af afgelope 50 en bosluise op ons betree trek terug - kan ons 'n paar seine mis, maar trek af minder aanvanklike risiko minder wat meer kontrakte verhandel op MM berekeninge Aangeheg Images (klik om te vergroot) 1) Het jy net die eerste bo-en onderkant van die tempo vir die dag, of jy die lyne beweeg volgens nuwe stel die 1ste 2 as ZZ punte beteken beskikbaar net na 8 am..they moet toegesluit, sodat hulle gewoond te beweeg. As die volgende zz is laer as die vorige hoogtepunt en slotte dan beweeg die horisontale lyn af dieselfde vir laagtepunte sien die onderstaande 2 voorbeeld) Hoeveel ambagte jy per dag neem Bv wanneer die eerste koop treffers sy SL, en die verkoop afgaan, is dis dit vir die dag 'n Goeie voorbeeld was Vrydag. Neem 70 pitte op die Vrydae handel youd het 'n harde man is om voort te gaan die meeste mense sou die pitte bank en naby wees down..but dit is 'n persoonlike ding stop of gaan on..I is geneig om te gaan vir my sessie dws 20:00 sluit As jou geld bestuur model het jy neem 20 pitte per dag dan toemaak dan laat dit so wees. ander handel oor na vernietiging. sy af na die individuele 3) Ek wonder oor 'n soort van buffer. Dikwels is die prys raak die laaste hoog / laag, maar dan terug op. Wat van 'n buffer van 5 pitte nee ek gewoond hierdie manier het ek hierdie soort ding op die Asiatiese en Londen breek systems..from 5 probeer gaan na 10. 10 tot 15 sy nie vir me. If jy wil 'n buffer probeer die 5ema soos vroeër in die draad voorgestel wat sal werk


No comments:

Post a Comment